Tuesday, June 7, 2011

kejutan

 tarik nafas panjang panjang~ and SURPRISE !! 


aku da beli henpon baru heehee :D takde cam, takde mp3 player, cuma skrin je berwarna. 
oh waitt..

*
*
*


TADAAAAAAAAAA~! ada torchlight! muahahaha oke. lame = ="
first time aku pegang phone yang ada lampu ni, bagus gak, memandangkan takde cahaya langsung yang menerangi tangga rumah aku pada waktu malam, so aku boleh menggunakan henpon ni sebagai alternatif. hehe
Petang tu aku berjalan sampai ke jalan belakang Sesostrees, kat situ kan ada banyak kedai atau lubuk telefon la senang. Banyak pilihan tapi aku tak pandai nak carik yang terbaik dengan harga yang murah, so i end up beli henpon ni dengan harga LE170. oke la kot. Ak tanya je pakcik kedai tepon tu, " i would be interested to look for a mobile which cost from LE100-150". And dia bole gelakkan aku. Ape? kuno sangat ke pilih henpon macam tu? -.- kepada budak2 alex, aku still guna nombor yang sama :D



oke ni jugak first time aku merajinkan diri buat benda remeh temah macam caramel~ dulu masa kat asrama mara TK ngan nina jek yang selalu buat. Teringin lak, best serve utk berbuka puasa :D Korang bole lah carik banyak jenis Caramel kat Fathallah dan carefour, kedai runcit biasa pun ada gak, apa yang korang perlukan ialah ofkoz Caramel tu sendiri, tak mahal pun dlm LE4 sekotak boleh dapat 2. dan korang juga perlukan sekotak susu. Cara menghidang? bole tengok belakang kotak hehe

ok. nak gi kelas
tata~ 



No comments: