Wednesday, August 3, 2011

505 in Egypt

Class 505, SPM 2008 :)



asilah, amalia, qistina

setelah 2 tahun masing2 buat hal sendiri, merancang di mulut untuk berjumpa, last2 terima kasih kepada amalia dari uni tanta kerana sudi datang alex. Kitorang keluar pukul 11 malam dan balik ke rumah jam 1 pagi. Dalam perjalanan terserempak dengan Din dan Zairy, dalam hati dah rasa macam tak selamat je kalau bertembung dengan diorang. Tapi nasib baik malam tu sangat meriah sebab dalam bulan ramadhan dan orang arab memang hidup pada waktu malam, waktu pagi diorang tido. So, takde mushrif kali ni takpe eh :DD Kitorang culik amalia dan bawak dia pergi ke sebuah cafe, ape ntah nama dia, tapi sebelah premiere gym la, yang banyak orang shisha tu.


video atas ni untuk sesape yang lahir 25 julai. aku harapkan segalanya yang terbaik utk kau. hepi belated birthday

2 comments:

Izyan Hanis said...

asal pic kelas tuh..
mcm xdpt nak cam je mane satu asilahh ?


ps; kite kelas 510. weheeeee :D

silah said...

haha tuh candid. haha tak cool 510, 5o5 jugak best :)