Thursday, July 15, 2010

Mak Cik

athirah,


semoga hidupmu bersinar dengan ketaqwaan,
matimu dengan keimanan,
amalmu menggunung keikhlasan,
akhlakmu seindah al Quran,
hatimu terhibur dengan kalimah Tuhan


Allah selamatkan kamu,
selamat hari lahir.. ;)

harap ko dpt mesej ni,
ak 'takde' bile burday kau nanti, sori,
ak tak tau nak buat ape balik mesia kang,
kan bagus kalau kau kat semban je, takde lah sunyi ak nanti ... ;(
athirah.....!! ;((

6 comments:

its a relief when it comes to reality said...
This comment has been removed by the author.
its a relief when it comes to reality said...

silah..tlonglah cntct aku cpt2..ske ati je blik snyap2..cpat!!!!!!!!!!!aku nk ckp ngn ko ni...

Anonymous said...

kak asilah nak tanya sket...
kat saner jadual blajo sgt ketat ker... ada senior ckp blajo start 8 pg - 4ptg..letih la kalau cam tuh

Asilah Mahmod said...

athirah : balik senyap2. nak surprise..

err. betul tapi takla setip hari kelas dr 8 pg smpai 4 ptg.

kalo ade kelas praktikal, kadang2 sejam je drpd 2jam mase yg diberi

lecuture lak paling minimum 2 jam sehari. max pun 3 jam. kalo time akak. tak tahu lak kalo korang nnti

penat tu tak jadi masalah sebab nnti dpt adapt ngan suasana. =)

Anonymous said...

terima kasih kak asilah...
fuh.. lega bila akak kata mcm tu...
doakan saya

Asilah Mahmod said...

hehe takde hal lah..

nanti da smpai sne carik akak haha ;p ;p